Op deze pagina vindt u alle service gerelateerde contactmogelijkheden. U kunt onderdelen bestellen of technische ondersteuning aanvragen.
U vindt er ook alle benodigde formulieren voor het retourneren van onderdelen, indienen garantieclaim of om uw TRILO-machine voor garantie te registreren. Het kan voor u soms handiger zijn om via de webshop te bestellen. Vraag toegang tot de webshop aan.
Hoe kunnen we u helpen
Ik wil onderdelen retourneren
Als u verkeerde onderdelen besteld heeft of onderdelen hebt die u achteraf niet nodig had, dan kunt u die in sommige gevallen naar ons terugsturen. Administratie- en administratiekosten bedragen € 50,00. Retourzendingen kunnen alleen worden geaccepteerd met een correct ingevuld retourformulier. Download hieronder. U ontvangt 100% krediet bij retournering binnen 2 maanden na factuurdatum en 25% krediet bij retournering binnen 2-6 maanden na factuurdatum. Goederen kunnen 6 maanden na factuurdatum niet meer worden geretourneerd. Speciaal voor u geproduceerde onderdelen en speciaal voor u bestelde onderdelen, die Vanmac normaliter niet op voorraad houdt, mogen niet worden geretourneerd.
Ik heb een garantieclaim
Als u een garantieclaim wilt indienen, kunt u deze via dit formulier indienen. Dit aanvraagformulier moet volledig worden ingevuld en binnen 8 dagen na reparatie met de defecte onderdelen worden opgestuurd. De defecte onderdelen dienen gratis geleverd te worden.
Vanmac klant belofte
Bij Vanmac doen we er alles aan om duidelijke en betrouwbare informatie te verstrekken over onze leverings- en retourprocessen. In onze klant belofte staan de verwachte levertijden voor onderdelen en ons retourbeleid. We streven naar transparantie en uitzonderlijke service voor onze klanten. Klik voor meer informatie op de onderstaande link.